Kleine gids voor groot engagement

Wat kunnen directies, medewerkers en klanten voor elkaar betekenen

Voorzijde
21,59
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789402177596
Uitgever: Brave New Books
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Steven Stockman
Druk: 1
Pagina's: 150
Taal: Nederlands
NUR: Bedrijfskunde algemeen

Wie termen zoals leiderschap, service, respect, change, prestaties, kernwaarden, verkoop, enzovoort als engagementen beschouwt, verkrijgt een ruimere blik dan wanneer die termen op zichzelf bekeken worden. Engagement is namelijk genomen als iemand anders daar iets aan heeft. Dat relationele aspect is het uitgangspunt van deze gids.

En al vlug blijkt dat engagementen op verrassende wijze verband houden met elkaar…voor wat, hoort wat.

Steven Stockman (Leuven, 02/11/1970) is master filosofie. In de loop van zijn carrière was hij bij diverse ondernemingen onder meer consultant, HR-manager en Algemeen Directeur. Hij ontwikkelde het engagements-model 'spheres of engagement' om focus en enthousiasme binnen de bedrijfsmuren te houden. Vandaag realiseert hij strategieën in ondernemingen. (www.stepup-sr.com)