Met plezier, efficiƫnt en doelgericht ontwikkelen....
Ja, dat kan heel goed.
Samen met onderwijsprofessionals is de methode DOEL ontwikkeld. DOEL is bedoeld om structuur te geven aan je leerproces, met daarbij voldoende ruimte voor eigen invulling en leerstijl. DOEL bevat zowel de concretisering van je leerdoelen als een methode voor evaluatie en reflectie. En toch is het werken met DOEL niet tijdrovend. Gebruikers ervaren het instrument als eenvoudig en helpend. Daardoor zien we dat het werken met DOEL eenvoudig een routine wordt.
Continue ontwikkelingā¦. Daar gaan we voor!
Marijke Creemers is schoolpsycholoog en onderwijsadviseur. Vanuit ruime ervaring op veel verschillende scholen, binnen studierichtingen en binnen organisaties, heeft ze van dichtbij ondervonden hoe er gestoeid wordt met het vormgeven en naleven van ontwikkelplannen. Om toch op een plezierige manier ontwikkelstappen te zetten, met ruimte voor je persoonlijke werk- en leerstijlen, vormt DOEL een handig hulpmiddel.