Wat doe je als de telefoon niet meer uit zichzelf rinkelt en er toch verkocht moet blijven worden? Of als de toegezegde order niet binnenkomt terwijl iedereen erop rekent?
Nu de economische tegenwind op volle kracht in ieders gezicht waait, wordt al snel duidelijk of iemand echt kan verkopen.
Frank van Leer beschrijft op een heldere manier hoe vanuit ogenschijnlijk kansloze posities weer nieuwe mogelijkheden gecreƫerd kunnen worden. Hij laat zien hoe door prikkelende vragen te stellen aan de top van het bedrijfsleven talloze nieuwe initiatieven kunnen ontstaan, ondanks aanvankelijke tegenwerking.
Tegelijkertijd wordt op zo n praktische manier uitgelegd welke stappen je moet nemen om op dit niveau te komen dat je de neiging krijgt om tijdens het lezen de telefoon te grijpen.
Verkopen met tegenwind is een boek dat zelfs de meest doorgewinterde verkoper inspireert om ervoor te zorgen dat zijn boodschap op een positieve manier achterblijft bij die mensen die besluiten nemen.
Frank van Leer (1962) geeft verkoop- en managementtrainingen aan de top van het nationale en internationale bedrijfsleven. Inmiddels heeft hij al meer dan 30.000 mensen getraind.