Wanneer het UWV een beslissing neemt en dit is standaard een NEEN, kunt u in beroep. U komt wederom bij het UWV en de collega valt de andere collega niet af, dus wederom een NEEN. Nu kunt u een klacht indienen en wederom komt u bij het UWV terecht en ook deze collega, valt die andere collega niet af. We zoeken het nu hoger op en komen bij de Nationale Ombudsman en dat is ook overheid en al snel ligt het UWV 25 punten voor en als het UWV ook nog eens op de koffie gaat bij de Nationale Ombudsman heeft u de 4e NEEN te pakken. We zijn nu iets meer dan een jaar bezig en er rest ons alleen nog de rechtbank en dat is uiteraard ook overheid. Wanneer de rechter al 4x een NEEN ziet, ligt het Burger Service Nummer al een straatlengte achter op het UWV. Maar wat de overheid en het UWV niet snappen is dat IK EN U naast een Burger Service Nummer OOK MENS ZIJN! Overal moet een onafhankelijke commissie voor komen om snel uitspraken te krijgen, maar vooral een eerlijke behandeling van de cliënt. Zo zal elke arbeidsdeskundige beter werk moeten gaan verrichten, daar collega's de fouten niet ondersteunen en de cliënt vaart er wel bij.