De retentie-economie

Trouwe klanten als competitief voordeel

Voorzijde
Achterzijde
34,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789401486644
Uitgever: Lannoo
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Peter Snoeckx
Druk: 1
Pagina's: 200
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
NUR: Bedrijfskunde algemeen

Een klant behouden kost vijf tot zeven keer minder dan er een nieuwe te werven! Het komt er dus op aan om klanten aan je organisatie te binden. Toch zijn er organisaties die er wél in slagen om een jarenlange relatie op te zetten met hun klanten. Dit doen ze door de klant te leren kennen, en naar een win-win te streven op lange termijn.

Dikwijls gebruiken ze hiervoor een abonnementsmodel. In dit boek leer je welke elementen belangrijk zijn om een nieuw businessmodel op te zetten en hoe je van jouw organisatie een echte retentie-machine maakt.