Net Curiosity Score

Boost je innovatie met deze nieuwe KPI

Voorzijde
34,99
Vóór 16:30 uur besteld,
vandaag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 33,24 i
+
Bestel
ISBN: 9789401435192
Uitgever: Lannoo Campus
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Rik Vera
Druk: 1
Pagina's: 240
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
NUR: Bedrijfskunde algemeen

De Net Curiosity Score (NCS) onthult de kracht van nieuwsgierigheid als een cruciale, doch ondergewaardeerde KPI die van essentieel belang is voor bedrijven in een tijd van snelle verandering. Dit boek onderzoekt de invloed van nieuwsgierigheid op verschillende bedrijfsaspecten zoals sales, marketing, hr, bedrijfscultuur, leiderschap en strategie. Het illustreert hoe de NCS innovatie kan bevorderen, biedt inzicht in de meting en vergroting ervan, en benadrukt het belang van nieuwsgierigheid voor succes op lange termijn. Het is essentiƫle lectuur voor leiders die nu en in de toekomst streven naar uitmuntendheid in hun organisatie.