De Salesparadox
De actuele consultative selling-methode voor ervaren consultants en dienstverleners. Verwerf inzicht in het besluitvormingsproces en krijg invloed op de beslissers. Zo neem je de regie op het commerciële proces en adviesgesprek om effectief waarde aan te tonen. Realiseer een hogere hit-rate van uw commerciële acties door de 5 consultative selling- inzichten, 120 crucial questions en een praktische opportunity assessment tool.
Toine Simons haalde de consultative selling-methode vanuit de Verenigde Staten naar Nederland en ontwikkelde de oorspronkelijke methode door tot een effectieve salesstrategie voor dienstverleners die acteren in een complexe verkoopomgeving. Simons is een praktijkman die zijn inzichten op boeiende en vloeiende wijze heeft verwoord in het boek De Salesparadox.
'In De Salesparadox wordt scherp duidelijk gemaakt dat een goede propositie noodzakelijk is, maar niet altijd ‘als vanzelf’ wordt gekocht. Daarvoor is een intelligente visie op het aantonen van waarde nodig. Iedere professional in de advieswereld heeft baat bij de inzichten van Toine Simons.'
Ton de Jong, Managing Director TNO EnergieTransitie
'Er is bijna geen concurrentie voor een trusted advisor en dat geldt ook voor Toine Simons met De Salesparadox. Toine brengt je naar een procesgerichte salesaanpak in een lekker te lezen boek vol herkenbare voorbeelden. Een must read voor elke sales professional!'
Erik Otto, Member of the Management Board at ERIKS
'Met dit inspirerende boek is Toine Simons erin geslaagd alle facetten van consultative selling duidelijk te maken. Een aanrader voor elke professional die zijn waardepropositie wil overtreffen.'
Ton Pannekoek, voormalig Algemeen Directeur Compaq Computer B.V.
'Toine Simons is een powerhouse als het gaat om salestrainingen. Hij laat via zijn bewezen methode zien hoe elke consultant de regie kan nemen over zijn of haar commercieel succes. Met De Salesparadox bewijst Toine de salesexpert van dit decennium te zijn.' André Piso, CEO Dytter
'In De Salesparadox krijg je natuurlijk concepten en methoden aangereikt, maar je krijgt met name een heel andere kijk op verkopen en klantrelaties.' Gert Schut, Executive Vice President & Chief Value Officer Capgemini Consulting