Doorbreek innovatiebarrières

Vijftien strategieen om management buy-in voor innovatie te vergroten

Voorzijde
26,99
Leverbaar vanaf 25 maart
Met 5% studentenkorting
voor 25,64 i
+
Bestel
ISBN: 9789089657817
Uitgever: Van Duuren Management
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Gijs van Wulfen
Druk: 1
Pagina's: 208
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2025
NUR: Management algemeen

Vijftien strategieën om management buy-in voor

innovatie te vergroten

Innovators zoals jij en ik, worden geconfronteerd met talloze

barrières. De klinkende antwoorden die je keer op keer krijgt van

jouw superieuren, collega’s en partners op je innovatievoorstellen

zijn een ontmoedigend ‘NEE!’ en duizenden waaroms. Onze grootste

uitdaging is om managementsteun te krijgen voor innovatie en,

als we eenmaal op weg zijn, hun commitment te behouden tijdens

de ontwikkeling van onze nieuwe initiatieven.

Of je nu een visionair, pionier, consultant, corporate innovator of startende

ondernemer bent, dit boek geeft je de tools om de belangrijkste barrières

voor innovatie te overwinnen. Je leert hoe je de buy-in van managers en

investeerders kunt winnen, en jouw visie en dromen kunt omzetten in

tastbare realiteit.

In dit baanbrekende boek vind je vijftien bewezen strategieën waarmee je

die klinkende nee’s kunt omzetten in hartgrondige ja’s. Elke strategie wordt

nauwkeurig uitgelegd en vergezeld door een verzameling inspirerende

citaten, die je op precies het juiste moment kunt gebruiken in jouw innovatie

pitches. Je duikt in de innovatieverhalen van zes innovators van over de

hele wereld die voor dezelfde uitdagingen stonden als jij, en ontdekt de

inspiratie die hen hielp om hun management te overtuigen.

Het is tijd om de barrières die je in de weg staan te doorbreken. Laat dit

boek jouw gids zijn op jouw innovatiereis.