Content, 2e editie

Zuurstof voor je klanten

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Content, 2e editie

ISBN: 9789089656285
Uitgever: Van Duuren Media
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Antal de Waij
Druk: 1
Relevante opleidingen: Ad Online Contentcreator Ad Sales & Accountmanagement
Pagina's: 420
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2022
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Utrecht
Vervanger van: 9789089653888
NUR: Marketing

Potentiële klanten zoeken steeds vaker digitaal naar informatie over je producten en diensten, via websites, blogs en social media. Het belang van echt goede content kun je dan ook niet onderschatten. Met relevante en engaging content til je jouw bedrijf naar een hoger plan. Helaas doen veel organisaties maar wat als het hierop aankomten veel te weinig bedrijven hebben een gedocumenteerde contentstrategie. Dat is met dit boek verleden tijd!

Content! zorgt dankzij het unieke Content Marketing Canvas Model voor jouw contentmarketingresultaat. Het boek biedt alle componenten om je eigen contentstrategie te ontwikkelen én uit te voeren. Het geeft antwoord op alle relevante vragen, zoals: Op welke manier vergroot je de bekendheid van jouw bedrijf? Hoe vaak moet je eigenlijk bloggen? Hoe genereer je leads in een online omgeving? Wat zijn contentformats en hoe kies je het format dat bij jou past? Wat voor hulpmiddelen zijn er en hoe betrek je de organisatie bij het ontwikkelen en verspreiden van content?

Content! is onmisbare zuurstof voor iedereen die de relatie met zijn (potentiële) klanten wil versterken en behouden.

Een unieke praktijkgerichte aanpak waarmee je direct aan de slag kunt.

Geactualiseerde versie 2022.

Van de eerdere drukken zijn al bijna 5000 exemplaren verkocht.

Met twee unieke extra’s: een complete interactieve Facebook Messenger-omgeving én een website met aanvullende cases en video’s.

Trefwoorden: content zuurstof klanten marketing digitaal digitale online handleiding