succesvol ondernemen in crisistijd

over mindset, cashflow en strategieën

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
22,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789089655714
Uitgever: Duuren Media, Van
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Femke Hogema
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
NUR: Management algemeen

De crisis zorgt bij veel ondernemers voor onrust. Klanten blijven weg, de omzet

keldert. Ondernemers maken zich zorgen over de toekomst van hun bedrijf. Maar

piekeren heeft nog nooit iemand verder gebracht. Wat staat je dan wel te doen?

Survive: niks doen is geen optie. Verlammen is een gouden recept om op een

faillissement af te stevenen. Hoe kom je dan wel door deze crisis heen? En misschien

nog belangrijker: hoe creëer je een bedrijf en financiële situatie waarmee je een

volgende crisis beter aankunt?

Thrive: waar sommige bedrijven zich focussen op overleven, gebruiken andere de

crisis als springplank naar succes. Hun omzet schiet de lucht in en ze behoren vanaf

nu tot de Champions League in hun branche.

Stop: als ondanks al je inspanningen je bedrijf niet levensvatbaar (meer) is, is

stoppen nu wellicht het beste alternatief. Hoe doe je dat op een goede manier?

Bestsellerauteur Femke Hogema ging in gesprek met ondernemers die deze crisis

goed doorstaan en werkte hun waardevolle strategieën voor je uit. In dit boek geeft

ze je inspiratie, praktische tips en tools: manage je mindset, manage je cash, zorg

voor een sterk fundament, handel snel en met lef, en investeer in relaties.

Dit is een optimistisch en actiegericht boek met een

even duidelijke als simpele boodschap: neem het heft

in eigen handen en kom sterk uit deze crisis.