Collaborate or Die (Nederlandse editie)

Het co-creatie handboek voor veranderaars

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
27,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 26,59 i
+
Bestel
ISBN: 9789089655493
Uitgever: Van Duuren Media
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: James Veenhoff Martijn Pater
Druk: 1
Relevante opleidingen: Marketing of Social Business
Pagina's: 128
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2021
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
NUR: Management algemeen

Wij noemen de jaren tussen 'nu' en 2030 het 'Decennium van Daadkracht'. Al voordat covid toesloeg was duidelijk dat onze uitdagingen te groot zijn om alleen aan te pakken. Meer dan ooit tevoren kunnen en moeten bedrijven en organisaties de krachten bundelen. Zonder samenwerking geen verandering of vooruitgang.

Tot zover niks nieuws, maar de vraag is natuurlijk: hoe? Het antwoord: door de inzet van co-creatie, "samen met experts en stakeholders nieuwe waarde creëren". In dit praktische, actiegerichte en lekker leesbare boek nemen Martijn Pater en James Veenhoff je stap voor stap mee op een reis richting impact.

Ze delen ruim 15 jaar internationale ervaring met corporates, startups, ngo’s en overheden, en ontdoen de term co-creatie van ieder mysterie. Zonder poespas beschrijven ze de belangrijkste vormen en trends, en de Vijf Leidende Principes voor Co-creatie.

Doorspekt met inspirerende cases en praktische tips is Collaborate or die een absolute must-read voor iedereen die de kracht van co-creatie wil inzetten voor vooruitgang. Wil je weten hoe Rainforest Alliance, WNF, Heineken en Philips co-creatie toepassen? Dan is dit het boek voor jou.