Veel organisaties willen fans maken van klanten, maar weinig organisaties lukt dit echt. Om dat te bereiken is geweldige service nodig. Service die zo buitengewoon goed is, dat klanten het gaan delen op verjaardagen, social media en online reviews. Service die de verwachting van klanten overtreft en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Dát is Six Star Service en dat maakt van klanten fans voor het leven.
In zijn nieuwe boek Six Star Service deelt Sydney Brouwer de simpele maar doeltreffende formule om die service te verlenen. Door het volgen van drie eenvoudige stappen kan iedereen die contact heeft met klanten een positieve emotie en memorabele beleving creëren. Een boek boordevol voorbeelden en anekdotes uit de praktijk die inspireren om ook een extra stap te zetten voor de klant!
Maakt een geweldige klantbeleving simpel, concreet en voor iedereen toepasbaar.
Van de auteur van de bestseller Klantgericht Leiderschap.
Trefwoorden: Klanten fans organisaties service social media reviews sterren formule klantcontact klantbeleving Sydney Brouwer handleiding