Contentcreatie is een multidisciplinair vak geworden. Als online content- of communicatiespecialist wil je dáár scoren waar de (toekomstige) klanten van jouw organisatie zich bevinden. Daarom ben je dagelijks druk met het optimaliseren van websites, webshops en sociale media, het creëren van content die matcht met klantbehoeften. In woord, beeld en geluid. Haal jij het maximale uit je werk? Dit Handboek Online Redactie geeft je houvast.
Wie professioneel met online communicatie aan de slag is, ontwikkelt content die een bijdrage levert aan het realiseren van organisatiedoelen. Dit boek biedt handvaten voor het creëren en perfectioneren van content voor websites, sociale media, zoekmachines en conversie. Ook helpt het je bij het bouwen van een uitgekiende online strategie, een solide beheerorganisatie en een weloverwogen evaluatieplan. Het Handboek Online Redactie is een múst voor iedereen die meer wil halen uit online communicatie.
- Voor copywriters, contentspecialisten, communicatieadviseurs en studenten communicatie.
- De laatste ontwikkelingen in het vakgebied, getoetst in en vertaald naar de werkpraktijk.
- De geactualiseerde en uitgebreide opvolger van de bestseller Handboek Webredactie (meer dan 9.000 verkochte exemplaren).
Trefwoorden: Content contentmarketing contentspecialist communicatiespecialist organisatie klanten klantbehoeften Corona de Wert Geert Poort handleiding