Jos Burgers over klantgerichtheid

drie bestsellers in één speciale editie

Voorzijde
Achterzijde
29,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 28,49 i
+
Bestel
ISBN: 9789089653284
Uitgever: Van Duuren Media
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Jos Burgers
Druk: 1
Pagina's: 368
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2016
Vervanger van: 9789089651518
NUR: Management algemeen

Drie bestsellers in één speciale editie

Als er van drie boeken in zes jaar tijd ruim honderdduizend exemplaren worden verkocht, dan kan er met recht van bestsellers worden gesproken. Jos Burgers kreeg het voor elkaar met zijn boeken Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken en Gek op gaten. Het waren de bestverkochte managementboeken van 2006, 2009 en 2012. Een ongekende prestatie.

Het geheim achter dit succes is de luchtige en humoristische manier waarop Jos Burgers beschrijft wat klanten nu eigenlijk écht willen. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Waardoor organisaties en medewerkers in staat zijn om hun klantgerichtheid daadwerkelijk te verbeteren.

In deze speciale editie zijn de beste columns en verhalen van Jos Burgers gebundeld. Wie van zijn klanten ambassadeurs wil maken start met dit boek!

Jos Burgers is dé klantenexpert van Nederland. Met tweehonderd presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker. Zijn boeken vormen daarvoor de basis. Hij is auteur van bestsellers als Relatiebeheer als Groeistrategie, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, Gek op gaten en De wet van Snuf.