Hondenbrokken

ofwel, waar worden klanten echt gelukkig van?

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
20,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 19,94 i
+
Bestel
ISBN: 9789089650191
Uitgever: Van Duuren Media
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Jos Burgers
Druk: 1
Relevante opleidingen: Management in de Zorg Ad Management in de Zorg
Pagina's: 121
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2009
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
NUR: Management algemeen

Klantgerichtheid, zowel extern als intern, is voor veel organisaties de sleutel tot succes. De vraag is alleen waar te beginnen als je je organisatie nog klantgerichter wilt maken. Het antwoord ligt voor de hand: bij de medewerkers. Want de klantgerichtheid van een organisatie is niets meer of minder dan de optelsom van de klantgerichtheid van alle medewerkers. In de spannende en humoristische roman Hondenbrokken gaat Tim, eigenaar van een dierenspeciaalzaak, op zoek naar wat klantgerichtheid nu eigenlijk is. Niet in theorie, maar in praktijk. Zo ontdekt hij dat klantgerichtheid niet hetzelfde is als klantvriendelijkheid. En dat alles begint met helpen. Hij komt er uiteindelijk ook achter wat écht helpen nu eigenlijk inhoudt? – Een amusant verhaal voor wie z?n interne of externe klantgerichtheid wil verbeteren – Het laat op een praktische manier zien hoe een klantgerichte medewerker zich gedraagt – Het toont wat er zoal bij komt kijken als je klanten écht wilt helpen. – Een boek in de vorm van een managementroman zodat de inhoud beter beklijft.