Inleiding marketing - een introductie in een dynamisch vakgebied

een introductie in een dynamisch vakgebied

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
48,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 45,84 i
+
Bestel
ISBN: 9789089536716
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Stefan Renkema
Druk: 1
Relevante opleidingen: Bedrijfskunde
Pagina's: 256
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
Vervanger van: 9789059316799
NUR: Marketing

De wereld van de marketing is continu in beweging.Bedrijven geven steeds meer van hun marketingbudget uit aan webshops en internetmarketing.Consumenten vergelijken producten online en sturen hun ervaringen de wereld in via Twitter of reviewsites. Daar zijn waar je klant zich bevindt, is meer dan ooit cruciaal voor de marketeer. Want bij marketing draait het om luisteren naar je klant.

In Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied komt de complete basis van het marketingvak aan bod. Wat biedt het boek nog meer?

* toegankelijke en laagdrempelige uitleg van alle basistheorieën en begrippen;

* extra aandacht voor de invloed van internet in alle fases van het marketingproces;

* aparte hoofdstukken over klachten- en relatiemanagement;

* actuele praktijkvoorbeelden, met ruime aandacht voor de marketing van diensten;

* per hoofdstuk een boeiende casus, waardoor de theorie tot leven komt.

Alle basisbeginselen van het marketingvak komen in dit boek aan bod. Dankzij de toegankelijke schrijfstijl en ruime hoeveelheid voorbeelden is Inleiding marketing. Een introductie in een dynamisch vakgebied geschikt voor studenten die in het hbo voor het eerst te maken krijgen met het marketingvak.

Stefan Renkema is als hoofddocent verbonden aan de Faculteit Economie en Management van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. In dit boek combineert hij bekende en minder bekende inzichten uit de marketingtheorie met zijn eigen ervaringen als accountmanager, salesmanager en commercieel directeur.