Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je lief is, wordt afgewezen. Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende studieboek geeft je structuur, voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs. Een ook nog eens praktijkgericht boek waardoor je meer afspraken zult krijgen met nieuwe klanten, omdat je
• effectiever en efficiënter wordt;
• er meer plezier aan beleeft;
• leert omgaan met angst voor afwijzing.
Dit studieboek is gericht op de MKB-salesprofessional en/of salesmanager met een acquisitietaak die behoefte heeft aan verdere verdieping. Daarnaast is het gericht op de professional binnen het MKB die géén primaire salestaak heeft, maar die wel een wezenlijke rol speelt bij het verwerven van nieuwe klanten. Tenslotte zal ook vrijwel elke ZZP’er baat hebben bij de tips, structuur en voorbeelden in dit boek.
Drs. Victor Bonke (1960) kan bogen op meer dan 30 jaar succesvolle koude acquisitie-ervaring in het B2B-segment. Waar collega’s afhaakten tijdens koude acquisitie, ging hij door en had hij zijn agenda vol met afspraken met prospects. Zijn zeer praktische en herkenbare visie draagt hij vanuit zijn bedrijf Acquiro door middel van presentaties, workshops en boeken, over aan andere (sales)professionals.
De in dit studieboek beschreven visie op koude acquisitie heeft inmiddels meer dan 5000 commerciële mensen ervan overtuigd dat koude
acquisitie een kosteneffectief middel is om nieuwe klanten binnen te halen. Jij kunt dat nu ook ervaren, wanneer je dit boek leest en de beschreven werkwijze gaat hanteren.