Zeven ingrediënten voor succesvolle koude acquisitie voor het MKB: de RATRACE
Koude acquisitie behoort tot één van de meest lastige, meest gevreesde onderdelen van het verkoopvak. Vooral omdat je aan de telefoon vaker dan je lief
is, wordt afgewezen.
Dit praktische, vijftien hoofdstukken tellende doe-boek geeft je structuur,
voorbeelden, inspiratie, motivatie, tips en trucs.
Een praktijkgericht boek waardoor je meer afspraken zult krijgen met nieuwe
klanten, omdat je:
effectiever en efficiënter wordt;
er meer plezier aan beleeft;
leert omgaan met angst voor afwijzing.
Dit boek is gericht op de MKB-salesprofessional en/of salesmanager met een
acquisitietaak die behoefte heeft aan verdere verdieping. Daarnaast is het gericht op de professional binnen het MKB die géén primaire salestaak heeft, maar die wel een wezenlijke rol speelt bij het verwerven van nieuwe klanten.
Drs. Victor Bonke (1960) kan bogen op meer dan 25 jaar succesvolle koude acquisitie-ervaring in het B2B-segment. Waar collegas afhaakten tijdens koude acquisitie, ging hij door en had hij zijn agenda vol met afspraken met prospects. Zijn zeer praktische en herkenbare visie draagt hij vanuit zijn bedrijf Acquiro door middel van presentaties, workshops en nu dit boek, over aan andere (sales)professionals.
De in dit boek beschreven visie op koude acquisitie heeft inmiddels duizenden
commerciële mensen ervan overtuigd dat koude acquisitie een kosteneffectief middel is om nieuwe klanten binnen te halen. Jij kunt dat nu ook ervaren, wanneer je dit boek leest en de beschreven werkwijze gaat hanteren.