Karakters in Retail

De grote karakters van de Nederlandse mode en lifestyle retail

Voorzijde
Achterzijde
24,99
Levertijd: 4 werkdagen
Met 5% studentenkorting
voor 23,74 i
+
Bestel
ISBN: 9789083474687
Uitgever: Zynchrone Media
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Yvo van Regteren Altena
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
NUR: Management algemeen

Duik in de wereld van de Nederlandse mode en lifestyle retail en laat je meeslepen door de onuitwisbare impact van haar grootste karakters in het boek “Karakters in Retail; de grote karakters van de Nederlandse mode en lifestyle retail”, geschreven door gerenommeerd journalist Yvo van Regteren Altena.

Dit boek biedt een uniek kijkje achter de schermen bij invloedrijke figuren zoals Ronald de Waal (WE Fashion), Fokke de Jong (Suitsupply), die met hun doorzettingsvermogen en visie internationale faam bereikten. Maar ook de verhalen van de volgende generatie iconen, zoals Nikkie Plessen (N-Brands), krijgen een podium. Van de oprichting van eenmanszaken tot het uitbouwen van toonaangevende imperiums, deze verhalen vormen de ruggengraat van een wereld die voortdurend in beweging is.

“Karakters in Retail” is niet zomaar een boek; het is een ode aan de vernieuwers en de doorzetters die met hun unieke visie en ongekende passie de Nederlandse mode en lifestyle retail naar ongekende hoogtes hebben gestuwd. Het deelt niet alleen hun successen en uitdagingen, maar biedt ook waardevolle inzichten en inspiratie voor de volgende generatie ondernemers.

Laat je inspireren door de verhalen van deze toonaangevende figuren, die niet alleen hun stempel hebben gedrukt op de Nederlandse retail, maar ook een bron van inspiratie zijn voor iedereen die droomt van succes. “Karakters in Retail” is een must-read voor liefhebbers van mode, ondernemerschap, en iedereen die gefascineerd is door de kracht van innovatie en creativiteit.

Yvo van Regteren Altena is onder andere bekend van NRC Handelsblad, National Geographic en Quote, en auteur van boeken zoals ‘Man & Pak’ en ‘Pak op Zak’ en de veel gevolgde ‘Snobcast’.