LinkedIn heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform voor ondernemers. Met meer dan 10 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. En daarmee ook een heel krachtige marketingtool.
Maar veel ondernemers denken bij marketing op LinkedIn nog te vaak vanuit de commerciële hoek. Ze plaatsen berichten waarin ze vertellen hoe goed hun product of dienst is. En juist daarvan is bekend dat het contraproductief werkt. Alleen maar informatie ‘zenden’ is een van de belangrijkste redenen voor mensen om af te haken.
De vraag is hoe je wél goede content maakt. Sterker: hoe je de perfecte post maakt waardoor je opvalt en gewaardeerd wordt. Hoe je een strategie ontwikkelt waardoor je meer leads krijgt. Hoe je bereikt dat mensen je berichten gaan liken, becommentariëren en aanbevelen. Goede content plaatsen dus. Makkelijker gezegd dan gedaan. Wat is dan goede content en wat zijn de ingrediënten van de perfecte post? En hoe maak je die? In dit boek lees je er alles over.
Wat is er nieuw aan deze 2e herziene en uitgebreide editie?
- Zo zet je LinkedIn strategisch slim in voor meer leads.
- Het laatste nieuws over de werking van het algoritme.
- Een nieuw hoofdstuk over hoe je ChatGPT kunt gebruiken bij het maken van content.
- En heel veel nieuwe voorbeelden van succesvolle posts.