Dit boek maakt een nóg betere copywriter van je.
Gebruik je vaak dezelfde (saaie) zinsformuleringen?
In CREATIEF SCHRIJVEN onthul ik mijn hele trukendoos: 57 invalshoeken en 8 woordenlijsten waarmee je méér variatie aanbrengt in je teksten.
Kost het je veel tijd om ‘iets leuks’ te bedenken?
Dan ga je dit goud vinden: het ‘onbewuste’ schrijfproces achter inspirerende praktijkvoorbeelden. Een uniek stappenplan dat van je rechterhersenhelft een ware ideeënfabriek maakt.
Ben je een tikkeltje onzeker over je schrijfvaardigheden?
Na het lezen weet je precies wanneer je creatieve concept goed is. Wanneer je met recht apetrots kunt zijn op jezelf.
Voel je je een ‘13 in een dozijn’ copywriter?
Je ontdekt hoe je een originele schrijfstijl ontwikkelt die zich onderscheidt van de meeste copywriters in Nederland.
Baal je dat andere boeken over creatief schrijven vooral boekenschrijvers bedienen?
Dit is het eerste Nederlandstalige boek in 15 jaar dat zich 100% focust op marketingteksten: website-content, nieuwsbrieven, Facebook-berichten, you name it. Je kunt alle schrijftips dus direct toepassen in je dagelijkse werk.
Roy Ishak is een freelance copywriter. Hij genereerde +70 miljoen euro voor zijn opdrachtgevers, werkte jarenlang voor Traffic Builders BV, bediende een recordaantal klanten (ruim 500 in 5 jaar), biedt de hoogst beoordeelde cursus Copywriting van Nederland (9,5), won verschillende awards (waaronder 4 jaar op rij ‘beste opleider van Nederland’) en somt successen graag op in de derde persoon.