Marketing Vastgoed / Druk 2

Voorzijde
Inhoudsopgave;
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Marketing Vastgoed / Druk 2

ISBN: 9789082983821
Uitgever: AcademicStore
Auteur: J. Wagenmakers J. Buist
Druk: 2
Pagina's: 234
Taal: Nederlands
Vervanger van: 9789001795832

Voor professionals in de vastgoedsector is kennis van de marketing onmisbaar. De vastgoedprofessional staat midden in de markt. Kennis van de markt, kennis van de klant en van het gedrag van de klant is daarbij essentieel. Marketing Vastgoed geeft een bondig, maar compleet beeld van deze relevante elementen van marketing. Na een korte inleiding wordt het belang van strategische analyse uitgelegd. Vervolgens behandelt het boek relevante onderwerpen uit de marketing zoals consumentengedrag, doelgroepbepaling, marktonderzoek, de 4 P’s en internetmarketing.

In deze herziene editie is extra aandacht voor actuele thema’ s door middel van verschillende cases en praktijkvoorbeelden. Ieder hoofdstuk wordt afgesloten met een samenvatting, een begrippenlijst en meerkeuzevragen, zodat de student zich kan voorbereiden op een tentamen of examen.

Deze uitgave Marketing Vastgoed is bij uitstek geschikt voor studenten van de opleiding HBO / Bachelor ‘Vastgoed en Makelaardij’, alsmede voor makelaars in opleiding (t.b.v. diploma SVM-NIVO: Specialisatie Wonen, examenonderdeel Praktijkleer Wonen van de opleiding tot vastgoeddeskundige) en voor beginnende en gevorderde vastgoedprofessionals.