Profileren zonder Opscheppen

Maak jezelf zichtbaar op een manier die bij je past

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789082937503
Uitgever: Vrije Uitgevers, De
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Mirjam Hubregtse
Druk: 1
Pagina's: 160
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2019
Vervanger van: 9789082937510
NUR: Management algemeen

Profileren zonder Opscheppen

Je wilt gewaardeerd worden om wie je bent en wat je doet, maar je houdt wellicht niet van spotlights. Toch is het belangrijk om zichtbaar te zijn als je meer impact wilt maken en behoefte hebt aan erkenning voor je werk. Als je zichtbaar bent, weten anderen ook wat ze aan je hebben en waarvoor ze bij jou terechtkunnen. Zichtbaarheid helpt je verder te groeien en werk naar je toe te trekken waarvan je energie krijgt.

Met dit boek leer je jezelf zichtbaar te maken op een manier die bij jou past, zonder je op de borst te slaan. Doordat je anders leert denken over jezelf en werksituaties, worden de tips uit dit boek geen aangeleerde trucjes. Je nieuwe gedachten worden onderdeel van jou, waardoor je automatisch ander gedrag laat zien. Gedrag dat jou helpt succesvoller te zijn.

‘Profileren zonder Opscheppen’ staat vol tips en citaten uit interviews met ervaringsdeskundigen, zoals advocaat-partner Marry de Gaay Fortman, voormalig hockeybondscoach Marc Lammers, CEO en goudhaan Mark Heine en winnares van de Amsterdamse Ondernemersprijs Bianca van der Lee.

De auteur

Drs. Mirjam Hubregtse adviseert organisaties op het gebied van zichtbaarheid en zij traint en coacht professionals. Zij weet als geen ander het beste in je naar boven te halen. Mirjam is een van de managing partners van Room to Grow, dé expert in profilering en personal branding. De aanpak van Room to Grow is inspirerend, persoonlijk en praktisch. Dat is ook de insteek van dit boek: je kunt er direct mee aan de slag.

Profileren zonder Opscheppen combineert goed met Verpak je Succes! De boeken vullen elkaar aan, maar zijn ook los van elkaar te lezen. Het eerste is gericht op gedrag en het tweede op uiterlijke profilering.