De geüpdatete versie van het Handboek Online Marketing 6 (HOM6update) is een modern en praktisch
management- en studieboek. Het biedt de professional een theoretische basis en praktische tips en tools om een effectieve online marketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. De inmiddels meer dan 3500 bijlagen op de ondersteunende website, maken van het HOM6 een crossmediale beleving met als doel: scoren met een moderne strategische online marketingmix! De zesde druk van deze bestseller is geheel herzien, met onder andere nieuwe cases, onderwerpen, toekomstvisies, extra digitale bijlagen en strategische marketingmodellen, inclusief actuele cijfers in deze update.
“Het Handboek Online Marketing neemt mij mee door nieuwe werelden. Het boek laat zien hoe het vakgebied marketing en communicatie nieuwe en succesvolle wegen inslaat.”
Drs. Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School
“Strategisch denken in online marketing is een must. Dit boek geeft aan hoe je de volwassenwording van social, content en mobile kunt toepassen voor jouw organisatie. Disruptie kun je daadwerkelijk vormgeven, zoals dit sprankelende overzicht laat zien.”
Prof. dr. Henry Robben, hoogleraar marketing Nyenrode Business Universiteit
“Eindelijk een digital marketingboek dat ook de disruptie in de retail en het veranderend koopgedrag
behandelt!”
Prof. dr. Cor Molenaar, auteur van onder andere Kijken, kijken… anders kopen
“Het Handboek Online Marketing is het enige marketingboek dat de digitale transformatie en online marketingkansen helder uitlegt.”
Igor Beuker, spreker en host op het gebied van digital transformatie