Strategisch management in fitnessclubs

theorie- en werkboek voor ondernemers en managers

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
49,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789082190410
Uitgever: BlackBoxPublishers
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Han Doorenbosch Jan Middelkamp Hans Dekker
Druk: 1
Pagina's: 4
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
NUR: Fitness en conditie (Instrumentele) vaardigheden Branchegerichte opleidingen Management algemeen

De fitnessbranche is de laatste decennia enorm gegroeid en geprofessionaliseerd. Fitnessclubs kunnen echter meer mogelijkheden benutten om hun bedrijfsvoering te optimaliseren, vooral als het gaat om de strategische aspecten. Dit komt het bedrijfsresultaat ten goede, op de korte, maar vooral op de lange termijn.

Dit boek beschrijft het fitnesscentrum vanuit een bedrijfseconomisch perspectief met een op ­resultaat gerichte visie. Het bespreekt beproefde ­benaderingen en eigen ervaringen ten aanzien van veel voor­komende thema's binnen fitnessclubs. De beknopt beschreven theorieën worden afgewisseld met een veelheid aan praktische toepassingen en tips. Voor elk hoofdstuk zijn werkopdrachten gemaakt om de informatie direct toe te passen binnen de eigen fitnessclub.

Dit boek is bedoeld voor ondernemers,

managers, aandeelhouders en investeerders die vanuit een bedrijfseconomische visie concreet het resultaat van fitnessclubs willen ­verbeteren. Met name het resultaat op de lange termijn. Het boek bespreekt actuele cases en onderwerpen en is daarnaast geschikt voor onderwijs- en studie­doeleinden en als naslagwerk.