Voor bedrijven en organisaties zijn digitale en online activiteiten vandaag niet langer een bijkomstigheid. Het digitale verandert nu de essentie van een organisatie. Om bij te blijven moeten bedrijven dit integreren in hun bedrijfsstrategie. Uitstel is gewoonweg geen optie meer.
De laatste jaren hielpen Jo Caudron en Dado Van Peteghem talrijke organisaties om zich klaar te maken voor de digitale revolutie. Daaruit ontstond hun Digital Transformation-model, dat de impact van het digitale op de activiteiten van een organisatie verklaart en voorspelt.
Dit boek biedt je een totaaloverzicht van het model en toont via concrete cases hoe het te integreren in de meest uiteenlopende bedrijfstakken.
Jo Caudron is als ondernemer gepassioneerd door technologie en media. Vanuit zijn 20 jaar ervaring in de online wereld en als oprichter van talrijke internetbedrijven, is hij een veelgevraagd spreker op het vlak van digitale en sociale media en adviseert hij grote bedrijven in binnen- en buitenland.
Dado Van Peteghem is Managing Partner bij Duval Union Consulting, waar hij bedrijven helpt bij het opbouwen van duurzame digitale, sociale en mobiele strategieën. Van Peteghem werkte eerder als consultant voor internationale merken uit verscheidene sectoren en is een veelgevraagd gastdocent en spreker.