Nima Marketingfacts Jaarboek 2025

Handboek voor marketingprofessionals

Voorzijde
Achterzijde
35,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 33,25 i
+
Bestel
ISBN: 9789078972242
Uitgever: Marketingfacts B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Redactie Marketingfacts
Druk: 1
Pagina's: 452
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
Vervanger van: 9789078972167
NUR: Marketing Bedrijfskunde algemeen Management algemeen Reclame Communicatiekunde algemeen

Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten.

Van Marketinganalyse tot Customer Experience, van Design tot Data Analytics en AI. Je kunt dit boek gebruiken als actueel naslagwerk, als update, als korte cursus, als uitleg over een deelgebied in marketing of als studiemateriaal. Iedere editie van het Jaarboek is een aanscherping en verbetering van de vorige. Dat maakt dit boek het meest actuele boek over marketing.

Geen boek dat je van cover tot cover leest, maar een serie bondige hoofdstukken en hot topics die samen de essentie van marketing omvatten.

---

‘Simpelweg de feiten kennen helpt je als marketeer om de juiste beslissingen te nemen, zeker in markten die steeds complexer worden. Daarom is het Marketingfacts Jaarboek een ‘vaste waarde’ in mijn dagelijkse werk.’

Dorkas Koenen, CMO Rabobank

‘Als je als marketeer niet weet wat er speelt, kun je het spel niet spelen. Goede marketing gaat niet om gokken, maar om weten en ruiken. Het Marketingfacts Jaarboek is daarom een must voor elke serieuze marketeer.’

Marc van Eck, Chief Growth Officer TBWA & independent boardroom consultant

‘Snel op de hoogte van de marketingactualiteiten, dit Marketingfacts Jaarboek helpt je ook bij de toepassing ervan.’

Yvonne Nassar, Algemeen Directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen