Marketing & Sales voor de horeca - deel 1 / Druk 3

Voorzijde
37,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 35,15 i
+
Bestel
ISBN: 9789074625579
Uitgever: SVH
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Ellen van Kooten
Druk: 3
Relevante opleidingen: Evenementen & Hotelmanagement
Pagina's: 220
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Voorgeschreven bij o.a.: EuroCollege
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde BVE-sector (= MBO + volwassenen educatie)

Het theorieboek Marketing & Sales voor de horeca deel 1 behoort tot de PlanBoek methode. Het is een naslagwerk en doe-boek voor managers/ondernemers horeca (niveau 4) en biedt een brede theoretische basis over het onderwerp marketing & sales in de horeca.

In dit boek maak je kennis met het marketingconcept, de bedrijfstak horeca en verschillende bedrijfstypen. Daarbij hoort natuurlijk ook het bestuderen van consumentengedrag en het maken van omzetprognoses. De theorie uit dit boek helpt je dus bij het analyseren van de aanbod-, en vraagzijde van de horecamarkt.

Met de opdrachten en controlevragen in het boek, oefen je de theorie en test je of je de stof beheerst. Met de code in het boek krijg je toegang tot het bijbehorende online materiaal: films, extra (praktijk)opdrachten en handige tips.

Deel 2

Bij dit boek hoort ook Marketing & Sales deel 2. In deel 2 ga je verder en maak je o.a. kennis met de marketingstrategie en marktgericht ondernemen.