Nieuwe tijden, andere organisaties / Druk 3

Over de huidige paradigma-verschuiving in de samenleving en wat dat betekent voor uw organisatie

Voorzijde
Inkijkexemplaar
19,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789065238733
Uitgever: Brug, Uitgeverij Van
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Marcel Douma Henk van der Honing
Druk: 3
Pagina's: 176
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2021
Vervanger van: 9789065237019
NUR: Bedrijfskunde algemeen

We bevinden ons in een ‘tussentijd’; een chaotische overgangsperiode naar een nieuwe realiteit, waarin ons denken en ons bewustzijn beter in balans komen. Marcel Douma en Henk van der Honing geven hun visie op het ontstaan van de huidige Ego-economie. Zij beschrijven vervolgens hoe het huidige maatschappelijke paradigma aan het verschuiven is en wat dit concreet betekent voor mens, maatschappij en organisatie. In hun beschouwingen mengen zij op een knappe wijze macro-economische-, bedrijfskundige- en filosofische- en psychologische invalshoeken.