Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen / Druk 3

Voorzijde
Achterzijde
Inhoudsopgave;
Inkijkexemplaar
45,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 43,23 i
Andere versies
+
Bestel
ISBN: 9789058754530
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Marleen Bekkers Yoursi Mandour
Druk: 3
Relevante opleidingen: Marketing of Social Business Technische Bedrijfskunde
Pagina's: 336
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam Hogeschool Utrecht
Vervanger van: 9789052617435
Categorie: Marketing
NUR: Marketing

Wanneer gebrainstormd wordt over een nieuwe marketing- of bedrijfsstrategie, is het fijn als er beproefde modellen beschikbaar zijn, zodat geen belangrijke zaken over het hoofd worden gezien en het proces zo gestructureerd mogelijk verloopt.

Ook deze derde, volledig herziene druk van Een praktische kijk op marketing- en strategiemodellen (inmiddels al 15.000 exemplaren verkocht) biedt een unieke mix van klassieke, beproefde modellen en recente, baanbrekende modellen, die zo zijn beschreven dat er direct mee gewerkt kan worden. Met online beschikbare interactieve worksheets en checklists van de modellen.

Yousri Mandour

Yousri Mandour is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Hij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.

Marleen Bekkers

Marleen Bekkers is partner bij ICSB Marketing en Strategie (www.icsb.nl). Zij heeft jarenlange ervaring met de totstandkoming en implementatie van succesvolle strategieën voor organisaties in pde profit en non-profit sector.