Hoe organiseer je een invloedrijk evenement?

Handleiding voor experience design

Voorzijde
Achterzijde
39,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 37,99 i
+
Bestel
ISBN: 9789054724889
Uitgever: Arko Sports Media BV
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Andrew O’Loughlin Hans Westerbeek Paul Hover
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2024
NUR: Marketing

Handleiding voor experience design

Het bijwonen van een evenement kan een onvergetelijke ervaring zijn. Het publiek gaat helemaal op in het moment en raakt er naderhand niet over uitgepraat. En ze kunnen niet wachten tot je hen weer zo’n gelukzalig gevoel laat ervaren.

Aan zo’n indrukwekkende belevenis gaat veel planning en geregel vooraf. Het organiseren van een evenement dat impact maakt, is een complexe taak, die vaak onderschat wordt. De concurrentie in de evenementenbranche is groot en er zijn vele factoren die kunnen bijdragen aan het succes van een evenement. Tegelijkertijd kan er van alles misgaan en is er voortdurend de druk van hoge verwachtingen en een naderende deadline.

Waarom zijn sommige evenementen succesvoller en betekenisvoller dan andere? Hoe zorg je ervoor dat jouw evenement zich weet te onderscheiden en echt het verschil maakt? Hoe kom je van een waanzinnig idee tot een haalbaar plan? Hoe bereid je je voor op risico’s die zich kunnen voordoen? En hoe meet je of je evenement succesvol was?

In dit boek delen Andrew O’Loughlin, Hans Westerbeek en Paul Hover de kennis en ervaringen die zij als organisator, consultant en onderzoeker in de afgelopen 25 jaar hebben opgedaan in de evenementenbranche. Zij tonen de route naar succes aan de hand van wetenschappelijke bevindingen en geven inspirerende voorbeelden van geslaagde (sport)evenementen.

Dit boek is een must have voor iedereen die beroepsmatig of anderszins geïnteresseerd is in de organisatie van invloedrijke evenementen