Hebbes!

een nieuwe manier van positioneren in 7 stappen

Voorzijde
Achterzijde
29,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789052619422
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Adriaan Oomen
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2012
NUR: Management algemeen

Goed naar je klanten luisteren is belangrijker dan ooit. Daarom is het vreemd

dat bedrijven doorgaans nog steeds van zichzelf uitgaan bij het kiezen van

een marktpositionering. Wat zou er gebeuren als zij bij hun positionering van

de klant zouden uitgaan?

Hebbes! introduceert een nieuwe manier om je bedrijf of organisatie te positioneren: op basis van klantinzichten. Het biedt een praktisch stappenplan op basis van de drie b's; behoefte, belofte en bewijs. Door je te concentreren op de combinatie van de meest relevante klantbehoeften en je unieke sterktes, vind je jouw license to win. Dat is de basis voor een scherpe en onderscheidende merkbelofte, waarmee je (potentiƫle)

klanten in het hart raakt. De leuke en herkenbare praktijkvoorbeelden in dit boek geven je inzicht in hoe je je merk goed positioneert.

Adriaan Oomen studeerde Communicatiewetenschappen en Marketing aan de Radboud

Universiteit Nijmegen. Hij heeft ruim twintig jaar ervaring als marketeer en

communicatiemanager bij TNT Post, Reaal en Rabobank. Adriaan won diverse prijzen

met de beroemde 'Jochem de Bruin'-campagne bij de Rabobank, waaronder de titel

'Adverteerder van het Jaar' in 2004 en een 'Gouden Effi e' in 2005. Zijn bureau

ADDFOCUS helpt merken aan een scherpe en onderscheidende positionering.

www.addfocus.nl