Good to great / Druk 18

waarom sommige bedrijven een sprong vooruit maken... en andere niet

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
25,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 23,75 i
+
Bestel
ISBN: 9789047093848
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Jim Collins
Druk: 34
Pagina's: 284
Taal: Nederlands
NUR: Management algemeen

Jim Collins heeft met 'Good to Great' een wereldwijde bestseller geschreven waarvan inmiddels al meer dan een miljoen exemplaren zijn verkocht. Dit boek wordt in bijna alle managementliteratuur aangehaald als de meest grondige, inzichtelijke en vernieuwende studie aangaande organisatieontwikkeling van de afgelopen decennia.

Uit een langdurig onderzoek van honderden Fortune 500-bedrijven kwamen elf bedrijven naar voren die in een periode van vijftien jaar explosief groeiden: een tijdlang presteerden ze even 'good' als hun concurrenten in dezelfde branche, maar plotseling accelereerden ze en werden 'great'. Wat onderscheidt deze succesvolle bedrijven nu van hun concurrenten en wat kunnen anderen daarvan leren? Collins heeft zijn inzichten in een aantal principes geformuleerd. Het zijn tijdloze factoren voor succes - geen hypes.