Zakelijke doelen bereiken met sociale media / Druk 7

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Zakelijke doelen bereiken met sociale media / Druk 7

ISBN: 9789047013440
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Marco Frijlink Wilco Verdoold
Druk: 7
Pagina's: 224
Taal: Nederlands
NUR: Leidinggeven, coachen Marketing

Wil je bedrijfsmatig aan de slag met social media, maar weet je niet waar je moet beginnen? Of ben je al actief op social media, maar weet je eigenlijk niet of alle tijd die je erin steekt wel bijdraagt aan je organisatiedoelen?

Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden in samenwerking met de Universiteit Utrecht en tien vooraanstaande social media-experts een praktisch model dat is gebaseerd op twaalf zakelijke doelen. Stuk voor stuk doelen die met de inzet van social media goed te verwezenlijken zijn, zoals het vergroten van je naamsbekendheid, het genereren van leads of het werven van nieuwe medewerkers. Voor elk doel wordt aangegeven welke activiteiten je op social media kunt ontplooien om dat doel te realiseren. Talloze organisaties hebben het model al met succes in de praktijk

toegepast. Dit boek is sinds 2015 een wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken. In deze geactualiseerde editie zijn de nieuwste relevante social media ontwikkelingen en mogelijkheden opgenomen.