Kleur bekennen

bepaal je koers met het organisatiekompas

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
20,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 19,00 i
+
Bestel
ISBN: 9789047012757
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Rachelle van der Linden Marco Derksen
Druk: 1
Pagina's: 192
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2019
NUR: Organisatiepsychologie Bedrijfskunde algemeen

Rachelle van der Linden en Marco Derksen presenteren in ‘Kleur bekennen’ drie stappen om je organisatie fundamenteel te vernieuwen: Reflect, Redesign en Recreate. Het begint met het doorgronden van wat je organisatie in de essentie is: een inspirator, een gids, een facilitator of een servicer? Door je rol helder te krijgen kun je gefundeerde en duurzame strategische keuzes maken, en leg je de basis voor het kompas waarmee je je organisatie op koers brengt en de toekomst in loodst.

Van der Linden en Derksen trekken al twintig jaar samen op om organisaties tot fundamentele verandering te laten komen. Ze kwamen erachter dat succesvolle vernieuwing pas lukt als een organisatie haar oorsprong niet verloochent en vanuit die kern keuzes maakt. Van der Linden werkt intuïtief, inventief en vanuit een holistisch perspectief. Derksen benadert transformatie meer vanuit een sociaal-technologische blik. Deze complementaire expertises, samen met inzichten vanuit het verleden, een scherpe visie op de toekomst én de overtuiging dat juist nu elke organisatie kleur zou moeten bekennen, hebben geleid tot dit boek.