Ik heb jouw kaas gepikt / Druk 3 (Heruitgave)

creƫer je eigen verandering

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
20,99
Vandaag besteld,
maandag verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 19,94 i
+
Bestel
ISBN: 9789047008774
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Deepak Malhotra
Druk: 3
Pagina's: 112
Taal: Nederlands
Vervanger van: 9789047004431
NUR: Management algemeen

'Wie heeft mijn kaas gepikt?', een klassieker onder de businessboeken, stelt dat mensen zich moeten aanpassen aan veranderingen en niet moeten vasthouden aan hun Kaas, metafoor voor zekerheden. Toch schiet het basisidee dat je flexibel moet reageren op veranderende omstandigheden tekort als je werkelijk ondernemend en innovatief wilt zijn.De nieuwe parabel Ik heb jouw kaas gepikt! gaat ook over muizen in een doolhof, maar zet de lezer ertoe aan de grenzen van zijn of haar kunnen te verleggen. Actief onderzoek (zit ik wel vast in deze doolhof?) en de omstandigheden naar je hand zetten (ik verplaats mijn Kaas zelf) zijn veel beter dan passief reageren.Waar Wie heeft... bedoeld is voor hen die ongevraagd in veranderingen terechtkomen, is 'Ik heb jouw kaas gepikt!' geschreven voor mensen die zelf aan zet willen blijven. Dit boek is een bron van inspiratie voor managers die hun medewerkers ertoe willen aansporen meer verantwoordelijkheid en inzet bij het werk te tonen - en voor die medewerkers zelf natuurlijk.