De kleine Cialdini

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
12,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 12,34 i
+
Bestel
ISBN: 9789047008644
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: Jacqueline de Jong
Druk: 6
Relevante opleidingen: Sales & Accountmanagement Ad Sales & Accountmanagement
Pagina's: 80
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Voorgeschreven bij o.a.: Hogeschool Rotterdam
NUR: Psychologie algemeen

Robert Cialdini schreef het boek Influence (Invloed), dat meer dan al dertig jaar hét standaardwerk op het gebied van overtuigen en beïnvloeden is: wereldwijd werden meer dan twee miljoen exemplaren verkocht. Op basis van uitgebreid onderzoek komt Cialdini tot zes 'hefbomen' om mensen te overtuigen: wederkerigheid, consistentie, sociaal bewijs, sympathie, autoriteit en schaarste.

De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken.

* Met een inleiding van Ap Dijksterhuis