Zakelijke doelen bereiken met sociale media

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
22,99
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 21,84 i
+
Bestel
ISBN: 9789047007937
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Marco Frijlink Wilco Verdoold
Druk: 8
Pagina's: 192
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2015
Vervanger van: 9789047013440
NUR: Leidinggeven, coachen Marketing

Veel organisaties doen maar wat als het gaat om social media. Ze hebben geen duidelijk beeld van wat ze met die inspanningen willen bereiken. Natuurlijk, het gaat vaak over meer omzet of minder kosten, maar er is geen direct verband tussen actie en resultaat. Marco Frijlink en Wilco Verdoold ontwikkelden daarom een slim en praktisch

model dat is gebaseerd op twaalf afgeleide doelstellingen, zoals naamsbekendheid vergroten of productiviteit verbeteren. Die doelstellingen zijn verdeeld in drie categorieën: klant, omgeving en organisatie. Voor elke doelstelling geven ze aan welke activiteiten op social media die doelstelling helpen realiseren. Het model is uitvoerig onderzocht en getest in de praktijk – en het werkt! Dit boek is de langverwachte wegwijzer voor iedereen die social media gerichter wil inzetten om specifieke bedrijfsdoelen te verwezenlijken.