Maak een fan van uw klant / Druk 9

een revolutie in dienstverlening

Voorzijde
Achterzijde
15,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 14,25 i
+
Bestel
ISBN: 9789047002727
Uitgever: Business Contact
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Ken Blanchard Sheldon Bowles
Druk: 24
Pagina's: 150
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2006
NUR: Economie en bedrijf algemeen

'Uw klanten zijn alleen maar tevreden omdat hun verwachtingen niet hooggespannen zijn en omdat niemand anders het beter doet. Tevreden klanten hebben is niet meer genoeg tegenwoordig. Wilt u echt een bloeiend bedrijf, maak dan van uw klanten enthousiaste fans.'

Dit is in het kort het advies dat de nieuwe districtsmanager in dit boek op zijn eerste werkdag te horen krijgt. Zijn verhaal wordt in de van Ken Blanchard bekende, enerverende parabelvorm verteld.

Ken Blanchard en Sheldon Bowles geven u eenvoudige maar doeltreffende aanwijzingen hoe u een visie kunt ontwikkelen, hoe u leert wat de klant precies wil, en hoe u effectieve regels kunt instellen zodat het programma om van klanten enthousiaste fans te maken een blijvend succes wordt.