Principes van marketing met MyLab / Druk 9

79,95
Leverbaar vanaf 26 augustus 2025
Met 5% studentenkorting
voor 75,95 i
+
Bestel
ISBN: 9789043042758
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Philip Kotler Gary Armstrong Shridhar Balasubramanian
Druk: 9
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2025
Vervanger van: 9789043038065
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Het doel van elke marketeer is om klanten meerwaarde te bieden. Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Het boek is overzichtelijk opgedeeld in de vier stappen van het marketingplanningsproces: analyse, strategie, tactiek en implementatie/evaluatie. Deze marketingprincipes vormen de basis van een marketingplan, dat vervolgens de blauwdruk vormt voor het te volgen marketingbeleid. De indeling van dit boek sluit dus goed aan bij de manier waarop marketing daadwerkelijk in de praktijk wordt toegepast.

In deze editie zijn nieuwe, actuele cases en voorbeelden toegevoegd van Nederlandse en Vlaamse bedrijven, zowel op het gebied van marketing tussen bedrijf en consument als tussen bedrijven onderling. Het boek is volledig geactualiseerd, met meer aandacht voor online marketing en sociale media. Uiteraard is er ook oog geweest voor de implicaties van de COVID-19-pandemie. Daarnaast wordt de geïntegreerde marketingstrategie uitgebreid behandeld en is er meer aandacht voor maatschappelijk verantwoord ondernemen. Ten slotte komt de customer journey (klantreis) in deze editie uitvoerig aan bod.

Principes van marketing is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar voor elke studie waarin marketing aan bod komt. Het is een standaardwerk voor marketingstudenten én -professionals.

Dit boek wordt geleverd met een toegangscode voor MyLab: een online leeromgeving met ondersteunend studie- en lesmateriaal voor zowel studenten als docenten. Je vindt hier onder andere:

• Het volledige boek in digitale vorm (eText)

• Een begrippentrainer

• Meerkeuzevragen met feedback

• Cases

• Discussievragen

• Verdiepend materiaal

• Animaties

• Alle figuren en tabellen uit het boek