Marketing, de essentie + MyLab NL toegangscode / Druk 10

de essentie

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Marketing, de essentie + MyLab NL toegangscode / Druk 10

ISBN: 9789043027267
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Philip Kotler Gary Armstrong Ton Borchert Paul van der Hoek
Druk: 10
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2013
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëen van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties. Meer dan andere marketingboeken biedt Marketing, de essentie dit geïntegreerde kader van klantwaarde en klantrelaties op een heldere en bondige manier.In deze herziene en geactualiseerde editie van Marketing, de essentie wordt nog meer aandacht besteed aan de marketing van diensten en aan nieuwe marketinginstrumenten zoals social media. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie.DoelgroepMarketing, de essentie is geschikt als inleiding tot de marketing voor studenten in het hoger commercieel onderwijs. Het is daarnaast ook bedoeld voor opleidingen waarin commercie geen hoofdrol speelt, maar waar de student wel wordt geacht inzicht te hebben in dit onderwerp.