Het doel van elke marketeer is om zijn klanten meerwaarde te bieden. Met deze zesde editie van Principes van marketing bieden we jou, onze (nieuwe) klant, meerwaarde door je op een innovatieve, brede, maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.Principes van marketing is gebaseerd op vijf belangrijke waardethema's:1. Het creëren van waarde voor klanten om in ruil daarvoor waarde van klanten te ontvangen2. Het opbouwen en managen van sterke, waardecreërende merken3. Het rendement van marketing managen om waarde uit de klant te halen4. Nieuwe marketingtechnologieën mobiliseren5. Maatschappelijk verantwoorde marketing over de hele wereldNieuw in deze editieDe zesde editie van Principes van marketing is in zijn geheel verbeterd en geactualiseerd, en gaat dieper in op de recente marketingontwikkelingen op het gebied van onder andere marktonderzoek, productontwikkeling en geïntegreerde marketingcommunicatie. Elk hoofdstuk bevat een openingscasus en een marketinghighlight die het onderwerp in de praktijk plaatsen. DoelgroepPrincipes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt.