Marketingcommunicatie, 4e editie / Druk 4

Voorzijde
Achterzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Marketingcommunicatie, 4e editie / Druk 4

ISBN: 9789043019378
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Patrick de Pelsmacker Maggie Geuens Joeri van den Bergh
Druk: 4
Pagina's: 588
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2011
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde HOGER ONDERWIJS

Marketingcommunicatie biedt een samenhangend overzicht van de technieken en toepassingen van de marketingcommunicatie-instrumenten. Het boek behandelt alle elementen van de communicatiemix, inclusief reclame, pr, sponsoring, salespromotie, direct marketing, tentoonstellingen, persoonlijke verkoop en e-communicatie. Nieuw in deze vierde editieHoewel de structuur en hoofdstukindeling voor het grootste gedeelte dezelfde zijn gebleven als in de vierde editie, zijn de cases, bedrijfsbeschrijvingen, voorbeelden en referenties bijgewerkt en is in elk hoofdstuk nieuwe informatie toegevoegd. Zo is er nieuwe informatie over onder meer de volgende bedrijven en merken toegevoegd: de campagne van Barack Obama, Coca-Cola Zero, Wii Fit.In veel hoofdstukken komen nieuwe theorieën, modellen en onderzoeken aan bod. En is er aandacht voor ethische kwesties, geintegreerde communicatietoepassingen, creativiteit in reclame, nieuwe consumentengroepen en trends. Het hoofdstuk over e-communicatie is geheel geupdatet, om de nieuwe ontwikkelingen en best-practice-toepassingen in deze groeibranche te kunnen beschrijven. Tevens is een compleet nieuw hoofdstuk toegevoegd over ethische kwesties binnen marketingcommunicaties.DoelgroepMarketingcommunicatie is geschikt voor studenten in het hoger economisch onderwijs.