Strategie-safari / Druk 2

uw complete gids door de jungle van strategisch management

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
Huidige versie niet beschikbaar:

Strategie-safari / Druk 2

ISBN: 9789043017701
Uitgever: Pearson Benelux B.V.
Verschijningsvorm: Hardcover
Auteur: H. Mintzberg J. Lampel B. Ahlstrand
Druk: 2
Pagina's: 415
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2009
NUR: Management algemeen

Strategie is het meest prestigieuze maar ook het meest verwarrende element van organisatiekunde. In deze herziene uitgave van Strategy Safari banen de auteurs een pad door de ondoordringbare wildernis van strategie.

Dit provocatieve, jargonvrije en overzichtelijke boek beschrijft en evalueert tien belangrijke denkscholen in strategisch management. Het bespreekt strategie op een revolutionaire wijze, blijft het conventionele uitdagen en een meer avontuurlijke stijl van strategisch denken promoten.

Strategie safari is een onmisbaar werk over strategievorming.

Henry Mintzberg is een van de bekendste en meest controversiële denkers over management. Hij is professor aan de McGill University in Montréal. Bruce Ahlstrand en Joseph Lampel zijn als professor verbonden aan respectievelijk Trent University, Ontario en Cass Business School, Londen.