SERVICEMANAGEMENT

Voorzijde
Achterzijde
41,95
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 39,85 i
+
Bestel
ISBN: 9789037257670
Uitgever: Edu'Actief
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Frits Gubbels Ron de Graaf
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2020
NUR: Educatieve uitgaven algemeen

Servicemanagement | Versie 2020

Aan het ondersteunen van gebruikers van ICT-systemen worden steeds hogere eisen gesteld. Het boek Servicemanagement geeft je inzicht in een groot aantal aspecten van deze ondersteuning. Omdat in Nederland en Vlaanderen steeds meer bedrijven gebruikmaken van ITIL als hulpmiddel voor de inrichting van IT-beheer, komt ITIL in dit boek ook regelmatig aan de orde. Op basis van onze ervaringen is kennis van ITIL voor de ICT'er noodzakelijk. Voor een uitgebreide behandeling van ITIL verwijzen we naar het boek ITIL-processen voor ICT-beheer (ISBN 9789057523335). Daarin wordt dieper ingegaan op de theorie van ITIL.

TOPdesk

Het gebruik en de toepassing van TOPdesk maakt eveneens een belangrijk onderdeel uit van dit boek. Onderdeel van het lesmateriaal is een educatieve TOPdesk-omgeving, waarmee op een uiterst realistische manier de opgaven rondom de TOPdesk-tool kunnen worden uitgevoerd.

Maak samen werk van onderwijs

Boom beroepsonderwijs wil jongeren helpen zich te ontwikkelen tot echte vakmensen. Wij zijn er voor de doeners en de makers. Om samen werk te maken van onderwijs verbinden wij docenten, studenten en het bedrijfsleven met elkaar. Zo zorgen we ervoor dat jongeren het beste uit zichzelf halen. Met inspirerend lesmateriaal voor een wereld die continu verandert. Dat maakt ons trots!