Marketing en marktonderzoek / Druk 1

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
43,25
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 41,09 i
+
Bestel
ISBN: 9789037245028
Uitgever: Boom
Verschijningsvorm: Paperback
Druk: 1
Relevante opleidingen: International Business & Sales
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2018
Voorgeschreven bij o.a.: EuroCollege
NUR: Economie, recht en bedrijfskunde BVE-sector (= MBO + volwassenen educatie)

Met de methode Scoren.info wordt u opgeleid voor een breed en boeiend vakgebied. Van Commercieel medewerker tot Junior accountmanager, Vestigingsmanager groothandel, Assistent-manager internationale handel, Intercedent en Contactcenter medewerker. Allemaal functies die vallen onder commerciële werkzaamheden, maar hun eigen specialisatie kennen.

Iedere medewerker in de commerciële sector heeft de taak de markt te onderzoeken en voorstellen te doen voor commercieel beleid. Om dat te kunnen moet je de basisprincipes van marketing en marktonderzoek kennen. Dit boek bevat die principes. Je komt te weten wat het marketingconcept is en wat dat van je vraagt. Dit werk draait tenslotte om het inspelen op de wensen en behoeften van (potentiële) klanten.