Klantgericht Managen in de retail niveau 3 en 4

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
33,50
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 31,83 i
+
Bestel
ISBN: 9789037231663
Uitgever: Edu'Actief
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: F. de Esch
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2016
NUR: Educatieve uitgaven algemeen

Retail is een vakgebied dat volop in ontwikkeling is. Naast de opkomende webshops verandert het straatbeeld met de komst van pop-up stores. In Klantgericht.info staat de beroepspraktijk van de retail centraal. Door de indeling op basis van werkprocessen wordt een realistisch beeld gegeven van de toekomstige werkomgeving. De methode Klantgericht.info is in te zetten binnen de mbo-opleidingen Retail niveau 2, 3 en 4.Het boek Managen in de retail niveau 3 en 4 behandelt een deel van de vakkennis die nodig bij is het geven van leiding aan de werkzaamheden van de verschillende werkprocessen uit de kwalificatiedossiers Advies en leiding in de verkoop, Management retail en Ondernemerschap retail. Centraal staat wat er bij leidinggeven komt kijken en hoe je medewerkers aanstuurt. Je moet dan onder andere denken aan de taken van de leidinggevende, leiderschapsstijlen, communiceren, begeleiden en motiveren.