Account management 3.0

toegepaste basisconcepten voor klant- en marktgericht account management

Voorzijde
Achterzijde
Huidige versie niet beschikbaar:

Account management 3.0

ISBN: 9789033496295
Uitgever: Acco
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Johan Vanhaverbeke
Druk: 1
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2014
NUR: Accountancy en administratie

Account management 3.0 is een leer- en studieboek om met meer bedrijfseconomisch inzicht professioneel account management toe te passen. Het handboek gaat verder dan 'verkopen' - het credo 'We verkopen niet, de klant koopt!' wordt op een inspirerende manier uitgewerkt.

Uitgebreid en praktijkgericht gaat het handboek in op het arsenaal aan vaardigheden en instrumenten voor account management, zoals een accountplan maken, een klanten- portfolio evalueren, strategische werkmodellen opstellen en bedrijfseconomische berekeningen maken.

Ook recente inzichten in het vakgebied 'inkoop' zijn in het boek geïntegreerd. Voor de bedrijfspraktijk is het een vernieuwende kijk op professioneel account management. Er wordt duidelijk gemaakt dat solution selling evolueert naar nieuwe klantenbenaderingen, gebaseerd op insight selling. Een uitdagende en boeiende evolutie in het commerciële vakgebied.

Bij het handboek hoort een e-learning module met praktijk- oefeningen en -voorbeelden om de materie op een inter- actieve en geactualiseerde manier in te oefenen.