Strategische marketing: handboek voor vernieuwend denken!

handboek voor vernieuwend denken!

Voorzijde
Achterzijde
Inkijkexemplaar
48,00
Vandaag besteld,
morgen verzonden
Met 5% studentenkorting
voor 45,60 i
+
Bestel
ISBN: 9789033495397
Uitgever: Acco
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: Gerbrand Rustenburg
Druk: 1
Pagina's: 192
Taal: Nederlands
NUR: Marketing

STRATEGISCHE MARKETING: HANDBOEK VOOR VERNIEUWEND DENKEN!

De 'sense of urgency' van deze eeuw vraagt om een opera- tionele aanpak van strategische problemen. Dit handboek behandelt systematisch en op een praktische manier diverse strategische marketingonderwerpen, waardoor de lezer in staat wordt gesteld bij te dragen aan een efficiƫnt strategisch marketingbeleid. Wie zich wil onderscheiden in de markt heeft niet voldoende aan kennis en vaardig- heden. Alleen met kritisch en vernieuwend denken is het mogelijk om definitief een voorsprong op de concurrentie te realiseren. Bedreigingen zijn pas echt bedreigend als de organisatie haar zwakten niet snel aanpakt. Goed klantenbeleid genereert voordelen, net zoals een uitste- kende kennis van klant, markt en omgeving leidt tot nauw- keuriger prognoses en tot reductie van risico's.

Dit handboek is vooral geschreven voor studenten in commerciƫle bachelor- en masteropleidingen (met reeds een basiskennis van marketing) en (beginnende) marke- tingprofessionals in ondernemingen.