Elke klant is er één!

jij als trotse ambassadeur van jouw eigen zorgbedrijf

Voorzijde
Achterzijde
26,95
Vandaag besteld,
maandag verzonden
+
Bestel
ISBN: 9789031351800
Uitgever: Bohn Stafleu van Loghum
Verschijningsvorm: Paperback
Auteur: J. Spatjens
Druk: 1
Pagina's: 70
Taal: Nederlands
Verschijningsjaar: 2012
NUR: Marketing

Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers worden uitgedaagd om samen met hun klant de goede dingen voor hem te doen.Natuurlijk zijn er veel goede voorbeelden bekend. Maar het komt nog veel te vaak voor dat medewerkers de ruimte niet (durven) nemen om er voor hun klanten het beste van te maken. En hoe veel directeuren roepen niet dat zij er moeite mee hebben dat 'hun' medewerkers niet de juiste ambassadeursrol vervullen?Over hoe dat komt en hoe zowel leidinggevenden als medewerkers hierin verandering kunnen brengen heeft Jos Spätjens dit boekje geschreven. Het is een pleidooi voor meer zelfinitiatief bij medewerkers om er voor klanten 'voor te gaan'. Tegelijk geeft hij managers en leidinggevenden tips en adviezen hoe ze zo'n cultuur kunnen bereiken.